Інформаційний проект "СОВА"
Вторник, 22.08.2017, 10:20
» Меню сайта
» Інформація
  • Оплата
  • Умови
  • Готові роботи
  • Карта сайту
  • ppppp
    » Пошук
    » Статті
  • Дипломні та курсові роботи на замовлення. За та проти!
  • Як правильно написати дипломну роботу
  • Готові дипломні роботи на замовлення, курсові роботи, звіти з практики, реферати, контрольні роботи.

    Дипломна робота Управління якістю продукції як фактор конкурентоспроможності

    ЗМІСТ

    Вступ
    Розділ 1. Теоретичні засади та методи дослідження конкурентних переваг
    1.1. Сутністна характеристика конкурентних переваг підприємства
    1.2. Класифікація конкурентних переваг підприємства
    1.3. Технологія формування конкурентних переваг малого підприємства
    Розділ 2. Аналіз діяльності підприємства та конкурентних переваг ТОВ «Фаетон-плюс»
    2.1. Дослідження параметрів ринку та тенденцій його розвитку
    2.1.1 Аналіз ринку ювелірних виробів України
    2.1.2. Основні сучасні тенденції розвитку ринку ювелірних виробів України
    2.2. Аналіз діяльності ТОВ «Фаетон-плюс»
    2.2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників ТОВ «Фаетон-плюс»
    2.2.2. Дослідження товарної політики підприємства
    2.2.3. Аналіз цінової політики підприємств
    2.2.4. Дослідження системи збуту і просування підприємства
    2.3. Моніторинг конкурентних можливостей ТОВ «Фаетон-плюс»
    2.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції ТОВ «Фаетон-плюс»
    2.5. Кореляційно-регресивний аналіз ТОВ «Фаетон-плюс»
    Розділ 3. Пропозиції щодо посилення якості окремих напрямків діяльності ТОВ «Фаетон-плюс»
    3.1. Характеристика можливих напрямків зміцнення конкурентної позиції ТОВ «Фаетон-плюс»
    3.2. Обґрунтування маркетингових заходів
    3.2.1. Розширення асортименту підприємства
    3.2.2. Розробка рекламної компанії
    3.2.3. Розробка заходів щодо прийняття участі у виставках-ярмарках
    3.3. Розрахунок економічної доцільності впровадження заходів
    3.3.1. Економічна доцільність маркетингового заходу рекламної компанії
    3.3.1.1. Розрахунок бюджетного заходу
    3.3.1.2. Розрахунок програмованого обсягу продаж
    3.3.1.3. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства
    3.3.2. Економічна доцільність проведення виставок
    3.3.2.1. Розрахунок бюджету заходу
    3.3.2.2. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж
    3.3.2.3. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства
    3.3.3. Економічна доцільність маркетингового заходу щодо оптимізації асортименту
    3.3.3.1. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж
    3.3.3.2. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства
    3.4. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства
    Висновки
    Список використаної літератури


    Вартість дипломної роботи - 200 грн.
    » Пошук
    » Партнерство\Вакансії
  • Вакансії
  • Умови для виконавців
  • Агент
  • Дилер
  • Співпраця з агентствами
  • »
  • Copyright MyCorp © 2017