Дипломна робота на тему Сучасний інструментарій Public Relations
Зміст
Вступ
Розділ 1. Характеристика сучасного інструментарію Public Relations та значення інформації в PR-повідомленнях
1.1 Public Relations: походження, поняття, зміст і функції
1.2 Суть та структура PR-повідомлення, як основний інструмент здійснення Public Relations
1.3 Інструмент комунікативних цілей і стратегії впливу на оточуючих
1.4 Експліцитна та імпліцитна інформація, як інструмент Public Relations
Розділ 2. Практичне застосування сучасного PR-інструментарію, на основі розроблення PR-стратегії громадської організації "Просвіта”
2.1 Особливості документування інформації в громадській організації "Просвіта”
2.2 Діяльність PR-відділу громадської організації "Просвіта”
2.3 Відмінності в способах впливу експліцитної та імпліцитної інформації в PR-повідомленнях
2.4 Шляхи удосконалення роботи по створенню ефективних PR-повідомлень
Розділ 3. Вдосконалення інструментарію Public Relations та перспективи на майбутнє
3.1. Сучасні проблеми використання Public Relations як складової частини інтеграційних процесів
3.2. Основні напрямки вдосконалення Public Relations
3.3 Світовий досвід
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Дипломна робота становить 100 ст. Вартість роботи 100 грн