Дипломна робота на тему: Аналіз фінансового стану Південної залізниці
Вступ
1 Основні шляхи зниження собівартості
1.1 Склад, планування та облік витрат на ремонт та утримання колії
1.2 Структура і значення собівартості
1.3 Планування собівартості продукції
2 Аналіз техніко-економічних показників Основ’янської дистанції колії
2.1 Характеристика Основ’янської дистанції колії
2.2 Аналіз об’ємних показників
2.3 Аналіз якісних показникі роботи
2.4 Аналіз виконання плану по праці та заробітній платі
2.5 Аналіз експлуатаційних витрат
2.6 Аналіз фондовіддачі
2.7 Аналіз фінансових показників
2.8 Аналіз і розрахунок собівартості
2.9 Аналіз підсобно-допоміжної діяльності
3 Шляхи зниження собівартості в колійному господарстві
3.1 Загальна характеристика собівартості на залізничному транспорті
3.2 Зниження собівартості 1 км колії шляхом модернізації ВПО-3000
Висновки
Список використаної літератури
Кількість сторінок 87. Віртість замовлення виконаної роботи 80 грн.
Вступ
Протягом багаторічної історії завдяки своєму призначенню - бути сполучною ланкою між виробником і споживачем - залізничний транспорт сприяв виникненню, розширенню і поглибленню господарських зв'язків.
Негативна спадщина раннєдержавного устрою, що існував, і його планово - розподільної системи, приведення до структурної і територіальної незбалансованості економіки і технологічної відсталості, нерозвиненості ринкових інфраструктур і високого ступеня монополізації господарського життя, буде ще довго визначати загальноекономічний базис нової держави.
У зв'язку з падінням обсягу виробництва продукції в промисловості на залізничному транспорті також відбувся значний спад обсягів перевезень вантажів. В умовах, що створилися, від залізничників потрібен був перегляд традиційних і пошук більш ефективних форм господарської діяльності, спрямованої на стабілізацію економіки галузі.
Одним з напрямків є система організацій і керуванню діяльністю доріг і транспортних підприємств на основі комплексного вивчення ринку та попиту споживачів, що забезпечує повне задоволення нестатків користувачів послугами залізничного транспорту. Необхідність швидкого пристосовування залізниць до сучасних вимог динамічного транспортного ринку і забезпечення власних високих економічних показників вимагає, в першу чергу, надання дорогам права установлення вільних тарифів спочатку на послуги, що додатково робляться, по перевезенню вантажів і пасажирів, а потім і на самі перевезення. Необхідною умовою ефективного функціонування ринкової економіки є різке прискорення оборотності товарно - матеріальних ресурсів. підпорядкування сфери звертання вимогам виробництва.
Головні задачі органів залізничного транспорту - орієнтація експлуатаційної роботи з задоволення існуючої на ринку потреби в перевезеннях вантажів і пасажирів, а також розширення ступеня охоплення ринку послугами залізниць і збільшення валового доходу.
Негативна спадщина раннєдержавного устрою, що існував, і його планово - розподільної системи, приведення до структурної і територіальної незбалансованості економіки і технологічної відсталості, нерозвиненості ринкових інфраструктур і високого ступеня монополізації господарського життя, буде ще довго визначати загальноекономічний базис нової держави.
У зв'язку з падінням обсягу виробництва продукції в промисловості на залізничному транспорті також відбувся значний спад обсягів перевезень вантажів. В умовах, що створилися, від залізничників потрібен був перегляд традиційних і пошук більш ефективних форм господарської діяльності, спрямованої на стабілізацію економіки галузі.
Одним з напрямків є система організацій і керуванню діяльністю доріг і транспортних підприємств на основі комплексного вивчення ринку та попиту споживачів, що забезпечує повне задоволення нестатків користувачів послугами залізничного транспорту. Необхідність швидкого пристосовування залізниць до сучасних вимог динамічного транспортного ринку і забезпечення власних високих економічних показників вимагає, в першу чергу, надання дорогам права установлення вільних тарифів спочатку на послуги, що додатково робляться, по перевезенню вантажів і пасажирів, а потім і на самі перевезення. Необхідною умовою ефективного функціонування ринкової економіки є різке прискорення оборотності товарно - матеріальних ресурсів. підпорядкування сфери звертання вимогам виробництва.
Головні задачі органів залізничного транспорту - орієнтація експлуатаційної роботи з задоволення існуючої на ринку потреби в перевезеннях вантажів і пасажирів, а також розширення ступеня охоплення ринку послугами залізниць і збільшення валового доходу.